Ilmoittautumisehdot

YLEISTÄ

Kurssille osallistuvan koiran pitää:
  •    tulla toimeen muiden koirien ja ihmisten kanssa
  •    olla terve
  •    olla rokotettu
  •    mielellään olla vakuutettu
Omistaja on vastuussa koirastaan myös kurssin aikana. Koulu:
  •    pidättää oikeuden muuttaa kurssin aikataulua
  •    pidättää oikeuden vaihtaa kouluttajaa
  •    ilmoittaa aina muutoksista asiakkaalle.
Asiakas voi perua osallistumisensa, jos koulun tekemät muutokset tekevät kurssille osallistumisen hänelle mahdottomaksi.


KURSSIN MAKSAMINEN LIIKUNTAEDUILLA

Liikuntaeduilla voi maksaa vain agilitykursseja. Eduilla ei siis voi maksaa mitään muita kursseja eikä tilavuokrauksia. Yksityistunteihin käy mikäli aiheena on agility.

Meillä voit maksaa seuraavilla: Smartum, Epassi ja Edenred. Kun haluat maksaa kurssin näillä eduilla, pystyt tekemään sen suoraan ilmoittautumisen yhteydessä missä on painikkeet "Maksa epassilla"  "Maksa smartumilla". Edenred etua käytettäessä ole yhteydessä sähköpostitse.

Mikäli ilmenee kysyttävää, laita sähköpostia jenni (a) taitoatassuihin.fi






KURSSIN PERUMISKÄYTÄNNÖT

Asiakas voi perua tai vaihtaa kurssin, jos tämä tehdään 8 päivää ennen kurssin alkua. Kurssimaksu palautetaan tällöin ensisijaisesti asiakkaan
varausjärjestelmän käyttäjätilin saldolle ja saldon voi käyttää toisen koulutuksen maksussa.

Perimme 50% kurssimaksusta, jos kurssi perutaan alle 8 päivää ennen kurssin alkua.

Perimme kurssimaksun kokonaisuudessaan, jos asiakas peruu kurssin alkamispäivänä tai kurssin alkamisen jälkeen tai ei saavu paikalle.

Jos koiralla todetaan tarttuva tauti tai ulko- tai sisäloisia, omistaja sairastuu pitkäaikaisesti tai narttu koiralla alkaa juoksut
kesken kurssin, kurssin voi vaihtaa toiseen. Asiakkaan pitää ilmoittaa asiasta heti kurssin järjestäjälle sähköpostitse ja sopia järjestelystä.

Kaikki peruutukset pitää tehdä kirjallisesti. Jos kurssin alkuun on yli 8 päivää, peruutuksen voi tehdä ilmoittautumisjärjestelmässä. Sen
jälkeen peruminen pitää tehdä sähköpostitse. Saat kuittauksen, kun peruutus on tehty. Ilmoittautumisjärjestelmä lähettää kuittauksen
välittömästi. Asiakaspalvelumme kuittaa perumisen, jos se on tehty sähköpostitse.


JOS KURSSI EI TOTEUDU

Mikäli kurssille ei ole vähintään 2 ilmoittautumista, niin kurssi joko siirretään viikolla eteenpäin tai perutaan kokonaan. Tästä asiakas saa
ilmoituksen sähköpostilla sekä tekstiviestillä viimeistään kurssia/tuntia edeltävän illan aikana. Tällöin kurssimaksu menee automaattisesti ensisijaisesti asiakkaan järjestelmän käyttäjäsaldolle ja asiakas pystyy saldoa käyttämään maksuna toisen kurssin maksamiseen.


JONOON ILMOITTAUTUMINEN

Jonoon ilmoittautuminen ei ole sitova. Mikäli saat paikan jonon kautta, mutta et halua ottaa paikkaa vastaan, ilmoitathan siitä meille heti.
Tällöin voimme tarjota paikkaa seuraavana jonossa olevalle. Jos olet ilmoittautunut sekä jonoon että myöhemmin järjestettävälle kurssille, ja
saat kurssipaikan jonon kautta, muistathan perua toisen kurssi-ilmoittautumisen, jos jonopaikan saamisen vuoksi et aio osallistua sille.


KURSSIN MAKSAMISKÄYTÄNNÖT

Tehtyäsi ilmoittautumisen voit maksaa kurssin heti verkkopankissasi tai viimeistään 24h sisällä ilmoittautumisesta. Mikäli maksua ei tule tämän ajan sisällä, järjestelmä peruu ilmoittautumisesi automaattisesti. Saat kuitenkin varoituksen sähköpostiisi, ennen ilmoittautumisesi
poistumista.

Järjestelmä muodostaa ilmoittautumisen yhteydessä laskun, jonka löydät kirjautumalla järjestelmään. Lasku löytyy linkkinä myös ilmoittautumisen vahvistusmeilissä.

Jatkuvissa ryhmissä: Lähetämme huomautuslaskun ja perimme muistutusmaksun 5€ jos laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä. Jos
laskua ei ole edelleenkään maksettu, lähetämme vielä toisen huomautuslaskun (muistutusmaksu 5€), minkä jälkeen siirrämme laskun
perintään. Reklamaatiot laskuun on tehtävä ennen laskun eräpäivää.


ERIMIELISYYDET

Mahdollisissa riitatapauksissa asiat pyritään ratkomaan neuvottelemalla. Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä
neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)